Το εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο προετοιμάζεται για ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο μέλλον

Posted: 23 Ιουλίου 2020 in Νέα

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την παραγωγή της πλήρως ηλεκτρικής BMW i4, το εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο θα διακόψει την παραγωγή οχημάτων για έξι εβδομάδες φέτος το καλοκαίρι. Κανένα αυτοκίνητο δεν θα κατασκευάζεται από τη λήξη της τελευταίας βάρδιας της 23η Ιουλίου μέχρι το ξεκίνημα της πρώτης βάρδιας στις 7 Σεπτεμβρίου. Το εργοστάσιο θα αξιοποιήσει αυτή τη διακοπή προκειμένου να εφαρμόσει μία σειρά μέτρων αναμόρφωσης, πριν υποδεχτεί στις γραμμές παραγωγής την πλήρως ηλεκτρική BMW i4 το 2021.

«Προετοιμάζουμε το εργοστάσιό μας στο Μόναχο για το μέλλον. Μετά το πέρας των εργασιών ανακαίνισης, θα μπορούμε να κατασκευάζουμε μοντέλα με κινητήρες diesel, βενζίνης και υβριδικούς και την αμιγώς ηλεκτρική BMW i4, όλα στην ίδια γραμμή παραγωγής. Αυτό θα μας επιτρέπει να απαντάμε με ευελιξία στη ζήτηση των πελατών», δήλωσε ο διευθυντής του εργοστασίου Robert Engelhorn.

Η ένταξη της BMW i4 στο υπάρχον σύστημα παραγωγής αποτελεί μία μεγάλη πρόκληση για το εργοστάσιο του Μονάχου. Η μπαταρία υψηλής τάσης καθιστά τη φιλοσοφία αμαξώματος της BMW i4 διαφορετική από αυτή των μοντέλων που κατασκευάζονταν μέχρι πρότινος στο εργοστάσιο. Παρόλα αυτά, περίπου το 90% των υφιστάμενων συστημάτων παραγωγής που χρησιμοποιούνταν στο τμήμα αμαξωμάτων μπορεί να ενσωματωθεί και να επιστρατευθεί για τη μελλοντική παραγωγή της BMW i4. Μόνο το 10% – και συγκεκριμένα ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται στην κατασκευή του πίσω τμήματος – δεν μπορεί να ενσωματωθεί, εξ αιτίας της μπαταρίας υψηλής τάσης, και απαιτείται εγκατάσταση νέων συστημάτων.

Η μπαταρία υψηλής τάσης της BMW i4 τοποθετείται από κάτω. Μία νέα και ανεξάρτητη γραμμή ενσωμάτωσης μπαταρίας θα ενταχθεί στη γραμμή συναρμολόγησης του οχήματος. «Οι περιορισμένες δομές καθιστούν τα όποια μέτρα αναδιαμόρφωσης και εγκατάστασης στο εργοστάσιο του Μονάχου ιδιαίτερα δύσκολα. Παλαιά συστήματα πρέπει να απομακρυνθούν και νέα να εγκατασταθούν και να τεθούν σε λειτουργία, σε πολύ περιορισμένους χώρους, μέσα σε έξι εβδομάδες. Αυτό απαιτεί σχολαστικό σχεδιασμό και άφθονη δημιουργικότητα», υπογράμμισε ο Engelhorn.

Εκτός από την εγκατάσταση νέων συστημάτων, ο υπάρχον εξοπλισμός παραγωγής θα πρέπει επίσης να μετατραπεί, ώστε η BMW Σειρά 3 Sedan και η BMW Σειρά 3 Touring – και οι δύο με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικό σύστημα κίνησης, η νέα BMW M3 και η πλήρως ηλεκτρική BMW i4 να μπορούν να παράγονται στην ίδια γραμμή.

Η εν λόγω διακοπή της παραγωγής έχει προγραμματιστεί και προετοιμαστεί από τις αρχές του 2019. Τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας (VR) χρησιμοποιείται επίσης εν γένει για τα συστήματα μετάδοσης και την τελική συναρμολόγηση με σκοπό τη βελτιστοποίηση των μελλοντικών διαδικασιών. Το πιλοτικό πρόγραμμα VR δίνει μία πρώτη γεύση από τις προγραμματισμένες δομές και διαδικασίες, αυξάνει την ακρίβεια σχεδιασμού στις αρχικές φάσεις ενός project και μειώνει το χρόνο σχεδιασμού.

Οι εργαζόμενοι μπορούν να πάρουν μία ιδέα από το νέο χώρο εργασίας τους σε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον VR. VR γυαλιά τους προσφέρουν μία εικόνα από το νέο τους εργασιακό περιβάλλον και τις προγραμματισμένες διαδικασίες. Ως αποτέλεσμα, οι εργαζόμενοι συχνά προτείνουν ιδέες που επιτρέπουν τη βελτιστοποίηση των νέων λειτουργιών εκ των προτέρων και την προσαρμογή τους για ενσωμάτωση στο σύστημα.

Από τις 28 Αυγούστου, τα συστήματα θα επαναλειτουργήσουν για να μπορέσει η παραγωγή να συνεχιστεί μετά το διάλειμμα και ξεκινώντας με την πρώτη βάρδια στις 7 Σεπτεμβρίου, τα οχήματα θα περάσουν εκ νέου από τις γραμμές συναρμολόγησης του κεντρικού εργοστασίου του Μονάχου.

Ορισμένοι τομείς του εργοστασίου του Μονάχου, όπως η παραγωγή κινητήρων, θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν σε πλήρη κλίμακα προκειμένου να διασφαλιστούν οι προμήθειες για το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.